Зарубіжна література





План роботи із зарубіжної літератури  на 18.05-22.05.2020
вчитель Субботіна Л.В.
Клас
Дата
Тема
Опрацювати на уроці
Домашнє завдання на наступний урок
5-А
20.05
Контрольна робота за розділом «Сучасна літератури у колі добрих справ»
Перейти за покликанням на Падлет дошці на  платформу контрольної роботи і виконати завдання протягом 45 хвилин. Час обмежено! Кількість спроб – 1.
Початок контрольної -10:20.
1.      Розмістити на Падлет дошці свою інструкцію-побажання вчителям, як зробити навчання цікавим). Форма роботи – творча.
22.05
ВІДЕОКОНФЕРЕНЦІЯ 13.00
Урок позакласного читання. Образ незвичайного вчителя у повісті Дж.Стронг
Презентацію за покликанням https://ru.padlet.com/Perinola/7a3syafn649w
1.      Підготувати  вікторину чи кросворд за книгою, яку проходили на уроках зарубіжної літератури протягом року і яка найбільше сподобалась.
7-А
18.05
Образ Меґі – дівчинки, котра любить читати. Її пригоди й духовне випробування. Поєднання уявного і реального світів.
Опрацювати презентацію
(посилання у електронному щоденнику)
Виконати тест за посиланням в електронному щоденнику
1.      Готуватись до контрольної роботи (Азімов, Функе, Джонс)
21.05
Контрольна робота №6. Сучасна література (комбінована контрольна робота).
Перейти за покликанням на платформу контрольної роботи і виконати завдання протягом 45 хвилин. Час обмежено! Кількість спроб – 1.
Початок контрольної -10:20.
1.      Прочитати твір А.Гальди «35 кіло надії» https://www.ukrlib.com.ua/world/printitzip.php?tid=8519
7-Б, 
7-В
19.05
Контрольна робота №6. Сучасна література (комбінована контрольна робота).
Перейти за покликанням на платформу контрольної роботи і виконати завдання протягом 45 хвилин. Час обмежено! Кількість спроб – 1.
Початок контрольної -10:20.
1.      Прочитати твір А.Гальди «35 кіло надії» https://www.ukrlib.com.ua/world/printitzip.php?tid=8519
21.05
ВІДЕОКОНФЕРЕНЦІЯ 13.00
Позакласне читання №4. А.Гальда. «35 кіло надії»
7-Б працює у гугл-класі!
Опрацювати презентацію за покликанням у електронному щоденнику (гугл-класі)
Готуватися до контрольної роботи за розділом «Сучасна література»

8-А

18.05
Контрольна робота №6. Сучасна література (комбінована контрольна робота
Перейти за покликанням на платформу контрольної роботи і виконати завдання протягом 45 хвилин. Час обмежено! Кількість спроб – 1.
Початок контрольної -09:25

1.      Дочитати книгу Б. Космовської «Буба: мертвий сезон»

 

22.05
ВІДЕОКОНФЕРЕНЦІЯ 13.00
Ідея поваги й любові до людини. Сімейні цінності у творі.«Буба: мертвий сезон».
Опрацювати презентацію у гугл-класі, виконати тест

1.      Прочитати «Красуня» І.Буніна https://ilibrary.ru/text/1817/p.1/index.html

2.     Дати письмову відповідь, чому нарис має назву «Красуня»

 

10-А
20.05
Контрольна робота №6. Сучасна література (комбінована контрольна робота
Перейти за покликанням на платформу контрольної роботи і виконати завдання протягом 45 хвилин. Час обмежено! Кількість спроб – 1.
Початок контрольної -09:25
1.      Скласти мастрід для однокласників із двох прочитаних вами книг. Хто забув, що таке мастрід
https://blog.yakaboo.ua/ru/pidlitky-2020/


План роботи із української мови та літератури на 04.05-08.05.2020
вчитель Субботіна Л.В.

Клас
Дата
Тема
Опрацювати на уроці
Домашнє завдання на наступний урок
10-А
18.05
ВІДЕОКОФЕРЕНЦІЯ 11.00
Зв’язка. Вигуки, ознаки та розряди їх. Правопис вигуків і особливості вживання. Розділові знаки у реченнях з вигуками. Звуконаслідувальні слова
Презентація та відео у гугл-класі. Пройти тест

Вправи та тести за посиланнями у гул класі.
18.05
«Чари ночі» – перлина інтимної лірики української поезії. Мотив краси кохання й молодості. Експресивне висловлювання патріотичних почуттів («О слово рідне! Орле скутий!..»)
Презентація та відео у гугл-класі. Пройти тест

Готуватись до контрольної роботи (Леся Українка, М.Вороний, О.Олесь)
19.05
Контрольна робота. Українська морфологія як розділ мовознавства (тестування).
Перейти за посиланням на платформу і виконати завдання протягом 45 хвилин. Час обмежено! Кількість спроб – 1
Початок – 11:25
Скласти казку про частку ( з використанням усіх груп часток)
20.05
Підсумкова контрольна робота
Перейти за посиланням на платформу і виконати завдання протягом 45 хвилин. Час обмежено! Кількість спроб – 1
Початок – 09:25
Прочитати Ніла Ґеймана. «Чому наше майбутнє залежить від читання».

21.05
ВІДЕОКОФЕРЕНЦІЯ 11.00
Функції модальних, заперечних часток. Естетична цінність часток і звуконаслідувань. Стилістичні функції вигуків.
Національні етикетні вигуки.
Презентація та відео у гугл-класі. Пройти тест
Вправи та тести за посиланнями у гул класі.
21.05
Стилістичні функції службових частин мови. Синонімія прийменникових конструкцій. Повторення прийменників, сполучників як засіб увиразнення мовлення.
Презентація та відео у гугл-класі. Пройти тест
Вправи та тести за посиланнями у гул класі.
22.05
Коротко про життя і творчість, Контрольна робота № 6. Образне слово поетичного модернізму. Загальнолюдське, національне, особисте
Перейти за посиланням на платформу і виконати завдання протягом 45 хвилин. Час обмежено! Кількість спроб – 1
Початок – 12:30
Вправи та тести за посиланнями у гул класі.

План роботи із зарубіжної літератури  на 12.05-15.05.2020
вчитель Субботіна Л.В.
Клас
Дата
Тема
Опрацювати на уроці
Домашнє завдання на наступний урок
5-А
13.05
Оптимістичний образ Суботика, його віра в силу думки й фантазії. Реальне і фантастичне у творі.
Презентацію за покликанням https://ru.padlet.com/Perinola/7a3syafn649w
Виконати тест (посилання на падлет)
1.      Прочитати 1-4 розділи  розділ «Гармідер у школі» (книга на дошці Падлет)
2.     Написати інструкцію-побажання для вчителів, як зробити навчання цікавим для сучасних дітей
15.05
ВІДЕОКОНФЕРЕНЦІЯ 13.00
Урок позакласного читання. Дж.Стронг «Гармидер у школі». Зображення шкільного життя у повісті
Презентацію за покликанням https://ru.padlet.com/Perinola/7a3syafn649w
Виконати тест (посилання на падлет)
1.      Прочитати 5-7 розділи  розділи «Гармідер у школі» (книга на дошці Падлет)
2.     Готуватися до контрольної роботи.
7-А
14.05
Корнелія Функе (нар. 1958). Тема «оживлення» книжки у творі «Чорнильне серце».  
ТЛ. Поглиблення поняття про роман, уявлень  про категорію «художність» в оцінці творів масового мистецтва.
Опрацювати презентацію
(посилання у електронному щоденнику)
Виконати тест за посиланням в електронному щоденнику
1.      Прочитати з 31 по 59 розділи «Чорнильне серце» (скорочено) https://dovidka.biz.ua/chornylne-sertse-skorocheno-po-rozdilakh/
2.     Заповнити ФБ профіль Мегі
7-Б, 
7-В
12.05
ВІДЕОКОНФЕРЕНЦІЯ 13.00
Корнелія Функе. Тема «оживлення» книжки у творі «Чорнильне серце».  
ТЛ. Поглиблення поняття про роман, уявлень  про категорію «художність» в оцінці творів масового мистецтва.
7-Б працює у гугл-класі!
Опрацювати презентацію
(посилання у електронному щоденнику, гугл класі)
Виконати тест за посиланням в електронному щоденнику (гугл-класі)
1.      Прочитати з 31 по 59 розділи «Чорнильне серце» (скорочено) https://dovidka.biz.ua/chornylne-sertse-skorocheno-po-rozdilakh/
2.     Заповнити ФБ профіль Мегі
14.05
Образ Меґі – дівчинки, котра любить читати. Її пригоди й духовне випробування. Поєднання уявного і реального світів.
7-Б працює у гугл-класі!
Опрацювати презентацію за покликанням у електронному щоденнику (гугл-класі)
Готуватися до контрольної роботи за розділом «Сучасна література»

8-А
8-Б

15.05
ВІДЕОКОНФЕРЕНЦІЯ 13.00
Барбара Космовська (нар. 1958). «Буба: мертвий сезон». Художній світ Б. Космовської. Батьки – діти, діди – онуки.
Опрацювати презентацію у гугл-класі, виконати тест

1.      Прочитати 9-19 розділи Б.Космовська «Буба: мертвий сезон»

https://www.litmir.me/br/?b=279293&p=9#section_10

2.     Оформити опорну схему «Заняття і захоплення героїв роману».
18.05
Ідея поваги й любові до людини. Сімейні цінності у творі.«Буба: мертвий сезон».
Опрацювати презентацію у гугл-класі, виконати тест

1.      Дочитати книгу Б. Космовської «Буба: мертвий сезон»

2.     Готуватися до контрольної роботи

10-А
13.05
ВІДЕОКОФЕРЕНЦІЯ 11.00
Йоанна Яґелло. «Кава з кардамоном»: синтез підліткової повісті (стосунки в родині, перше кохання) та детективу (розгадування сімейної таємниці) Проблема батьків і дітей. Образ головної героїні. Мова твору.
Опрацювати презентацію у гугл-класі, виконати тест
1.      Прочитати статтю Н.Геймана «Чому наше майбутнє залежить від читання».
2.     Готуватися до контрольної роботи.
11-А
13.05
Підсумкова контрольна робота

Перейти за посиланням на платформу і виконати завдання протягом 45 хвилин. Час обмежено! Кількість спроб - 1



План роботи із української мови та літератури на 04.05-08.05.2020
вчитель Субботіна Л.В.
Клас
Дата
Тема
Опрацювати на уроці
Домашнє завдання на наступний урок
10-А
12.05
ВІДЕОКОФЕРЕНЦІЯ 11.00
Прийменник, його особливості. Групи за походженням та морфологічним складом. Правопис прийменників.
Особливості вживання деяких прийменників. Синонімія прийменників. Перехід повнозначних слів у прийменники.
Презентація та відео у гугл-класі. Пройти тест

Вправи та тести за посиланнями у гул класі.
14.05
ВІДЕОКОФЕРЕНЦІЯ 11.00
Сполучники сурядності та підрядності. Морфологічні типи сполучників. Правопис сполучників. Особливості вживання деяких сполучників. Перехід повнозначних слів у сполучники.
Презентація та відео у гугл-класі. Пройти тест
Вправи та тести за посиланнями у гул класі.
14.05
Частка, функції часток, групи за значенням. Правопис заперечних часток.
Презентація та відео у гугл-класі. Пройти тест
Вправи та тести за посиланнями у гул класі.
15.05
ВІДЕОКОФЕРЕНЦІЯ 11.00
Коротко про життя і творчість, світоглядні переконання Олександра Олеся. Неоромантичні, символістські тенденції у творчості («З журбою радість обнялась...»)
Презентація та відео у гугл-класі. Пройти тест
Вправи та тести за посиланнями у гул класі.






План роботи із зарубіжної літератури  на 27.04-30.04.2020
вчитель Субботіна Л.В.
Клас
Дата
Тема
Опрацювати на уроці
Домашнє завдання на наступний урок
5-А
29.04
ВІДЕОКОНФЕРЕНЦІЯ 13.00
Туве Маріка Янссон «Комета прилітає».
Чарівний світ Мумідолу
Презентацію за покликанням https://ru.padlet.com/Perinola/7a3syafn649w
Виконати тест (посилання на падлет)
Прочитати повністю уривок казки з підручника,
Письмово виконати завдання 2,5,6 на стр.250
7-А
27.04
Образ Джорджа Плейтена. Проблема духовної реалізації людини. Утвердження сили людського інтелекту, самостійності мислення, творчої уяви, моральних цінностей

Опрацювати презентацію
(посилання у електронному щоденнику)
Виконати тест за посиланням в електронному щоденнику
Записати 5 цікавих фактів про Діану Вінн Джонс, переглянути мультфільм «Мандрівний замок Хаула»
7-А
7-Б,  7-В
28.04
ВІДЕОКОНФЕРЕНЦІЯ 13.00
Розуміння сутності культури й освіти, призначення людини в сучасному світі.
7-Б працює у гугл-класі!
Опрацювати презентацію
(посилання у електронному щоденнику, гул класі)
Виконати тест за посиланням в електронному щоденнику (гугл-класі)
Записати 5 цікавих фактів про Діану Вінн Джонс, переглянути мультфільм «Мандрівний замок Хаула»
30.04
Діана Вінн Джонс ( 1934-2011). «Мандрівний замок Хаула». Поєднання елементів казки та детективу у творі.
ТЛ. Поглиблення понять про фентезі.
7-Б працює у гугл-класі!
Опрацювати презентацію за покликанням у електронному щоденнику (гугл-класі)
Прочитати с.258-265, пройти бліц-тест за твором https://sway.office.com/J0dzNvgBqCyNFktO?ref=Link
8-А
8-Б
27.04
ВІДЕОКОНФЕРЕНЦІЯ 09.30
Контрольний твір №6 за казкою-притчею «Маленький принц»
Написати твір на задану тему, здати у гул класі до 18.00.

Прочитати 1 та 2 інтернет-сторінки https://www.ukrlib.com.ua/world/printit.php?tid=1738 «Чайка Джонатан Лівінгстон»


10-А
29.04
Паоло Коельйо. Значення творчості письменника для сучасності. Мотиви й образи світової культури у творі. Ознаки роману-притчі.
Опрацювати презентацію у гугл-класі, виконати тест
Прочитати другу половину твору «Алхімік» https://www.ukrlib.com.ua/world/printit.php?tid=8013&page=9
11-А
29.04
ВІДЕОКОФЕРЕНЦІЯ 11.00
РЗМ(п). Образи «маленьких людей», які опинилися в умовах фашистської системи. Ідеї людяності, добра, порятунку життя й культури. Книга як символ збереження духовності в жорстокому світу. Форми оповіді. 
Опрацювати презентацію у гугл-класі, виконати тест
Дати письмово відповіді на питання 7,8 цієї статті
Почати читати «Провина зірок»/»Винні зірки» Дж.М.Гріна http://loveread.ec/view_global.php?id=26302



План роботи із української мови та літератури на 27.04-30.04.2020
вчитель Субботіна Л.В.

Клас
Дата
Тема
Опрацювати на уроці
Домашнє завдання на наступний урок
10-А
27.04
Симбіоз високої духовнсті і буденного прагматизму в образі Лукаша. Почуття кохання Мавки й Лукаша як розквіт творчих сил людини
Природа і людина у творі. Конфлікт між буденним життям і високими пориваннями особистості, дійсністю і мрією.
Презентація та відео у гугл-класі. Пройти тест

Вправи та тести за посиланнями у гул класі.
27.04
Творення і правопис дієприкметників. Відмінювання і вживання дієприкметників. Дієприкметниковий зворот. Перехід дієприкметників у прикметники. Безособові форми на -но, -то.
Презентація та відео у гугл-класі. Пройти тест
Вправи та тести за посиланнями у гул класі.
28.04
Урок мовленнєвого розвитку. Усний текст-роздум або комбінований текст, що відповідає досвіду, інтересам, психологічним особливостям, для досягнення життєвих цілей.
Презентація та відео у гугл-класі. Пройти тест
Вправи та тести за посиланнями у гул класі.
30.04
Дієприслівник. Дієприслівники доконаного і недоконаного виду.
Презентація та відео у гугл-класі. Пройти тест
Вправи та тести за посиланнями у гул класі.

30.04
Дієприслівниковий зворот. Творення і вживання дієприслівників.
Презентація та відео у гугл-класі. Пройти тест
Вправи та тести за посиланнями у гул класі.



План роботи із зарубіжної літератури  на 21.04-24.04.2020
вчитель Субботіна Л.В.

Клас
Дата
Тема
Опрацювати на уроці
Домашнє завдання на наступний урок
5-А
22.
04
Цікаві пригоди хлопчика Чарлі та його друзів на казковій шоколадній фабриці містера Вонкі. Сенс зображення цих пригод  Переказ уривків казки.
Презентацію за покликанням https://ru.padlet.com/Perinola/7a3syafn649w
Переказати батькам улюблений уривок з твору «Чарлі і шоколадна фабрика»
Переглянути фільм «Чарлі і шоколадна фабрика»
24.
04
ВІДЕОКОФЕРЕНЦІЯ 13.00
Доброта і щирість - секрет перемоги Чарлі Беккета. ТЛ. Персонаж і герой літературного твору. ЛК. Порівняння твору з кіноверсіями
Презентацію за покликанням https://ru.padlet.com/Perinola/7a3syafn649w
Знайти відмінності між фільмом і книгою.
Записати 3 факти про Туве Янсон,
Прочитати с.246-248 підручника
7-А
23.
04.
Айзек Азімов (1920-1992). «Фах». Розповідь про майбутнє людини й людства. ТЛ. Поглиблення понять про повість.
Переглянути експрес-урок https://www.youtube.com/watch?v=XpoikBQ3sU8
Виконати тест за посиланням в електронному щоденнику
Виконати анкету літературного героя Джорджа Плейтена https://drive.google.com/open?id=1mBNQOQrSira5s5LaQpyeUx3s7-gxs0S3
7-Б,  7-В
21.
04
ВІДЕОКОНФЕРЕНЦІЯ 13.00
Айзек Азімов (1920-1992). «Фах». Розповідь про майбутнє людини й людства. ТЛ. Поглиблення понять про повість.
7-Б працює у гугл-класі!
Переглянути експрес-урок https://www.youtube.com/watch?v=XpoikBQ3sU8
Виконати тест за посиланням в електронному щоденнику (гугл-класі)
Виконати анкету літературного героя Джорджа Плейтена.

23.
04
Образ Джорджа Плейтена. Проблема духовної реалізації людини. Утвердження сили людського інтелекту, самостійності мислення, творчої уяви, моральних цінностей
7-Б працює у гугл-класі!
Опрацювати QR-карти за покликанням у електронному щоденнику (гугл-класі)
Написати у вигляді коротких тез свої міркування з теми: «Якою має бути освіта майбутнього? Чи близькі ми до неї?»
8-А
8-Б
24.
04
ВІДЕОКОНФЕРЕНЦІЯ 14.00
Філософський зміст твору «Маленький принц».
Опрацювати презентацію у гугл-класі. Переглянути відео  https://www.youtube.com/watch?v=llbVa2rOAw8, виконати вказані в ньому завдання.
Виконати ФБ-профіль Маленького принца https://drive.google.com/open?id=19oeRjn3msqNX80byLeR8EupYkj1Wcj66

10-А
22.
04.
Контрольна робота за темами «Перехід до модернізму. Взаємодія символізму й імпресіонізму в ліриці» і «Драматургія кінця xix – початку XX ст.».
Тестові завдання.
Перейти з 8.30 до 19.00 за посиланням, яке з’являться у гугл-класі. Виконати контрольну роботу.
Прочитати електронні сторінки 1-9 https://www.ukrlib.com.ua/world/printit.php?tid=8013&page=9 (перша половина «Алхімік» Паоло Коельйо
11-А
22.
04
ВІДЕОКОФЕРЕНЦІЯ 11.00
Маркус Френк Зузак. Короткі відомості про митця. «Крадійка книжок» - роман про Другу світову війну. Історія життя дівчинки Лізель Мемінґер. Викриття згубного впливу нацизму у творі.
Опрацювати презентацію у гугл-класі, переглянути експрес-урок https://www.youtube.com/watch?time_continue=69&v=Pc3qGSMlRi8&feature=emb_logo
Дочитати роман 6-10 частини, виконати ФБ-рофіль Лізель Мемінгер.





Дата
Клас
Тема
Домашнє завдання
06. 04
8
ВІДЕОКОНФЕРЕНЦІЯ О 10:00 в ZOOM
Основні образи комедії: пан Журден, пані Журден, граф Дорант, графиня Дорімена, Клеонт та ін. Розвиток мовлення (письмово) №4
Засоби комічного: гумор, іронія, сатира, сарказм. 
Матеріали уроку:
У Гугл класі!!! або за посиланням

Готуватися до контрольної роботи з тем «Бароко» і «Класицизм» (перечитати сторінки підручника, знати зміст творів)
Герберт Джордж Уеллс (1866-1946) – видатний англійський фантаст. Точка зору дорослого і дитини в новелі «Чарівна крамниця». «Дива» та їхнє сприйняття персонажами.
Матеріали уроку:
у електронному щоденнику

Виписати елементи фантастики з новели «Чарівна крамниця»
07.04
7б7в
ВІДЕОКОНФЕРЕНЦІЯ О 10:00 в ZOOM для учнів всіх 7-х класів!!!
 Герберт Джордж Уеллс (1866-1946) – видатний англійський фантаст. Точка зору дорослого і дитини в новелі «Чарівна крамниця». «Дива» та їхнє сприйняття персонажами.
Матеріали уроку:
7-В у електронному щоденнику
7-Б у гул класі або (для всіх!) за посиланням: https://drive.google.com/open?id=1_yKWABnhGZdSo8-bj_BL9YEZZjqKF_zB

Виписати елементи фантастики з новели «Чарівна крамниця»
08.04
10
Зміни в драматургії на межі XIX–XX ст.
Моріс Метерлінк як теоретик і практик «нової драми». Концепція символістського театру. Ідея одухотворення життя й відновлення втрачених зв’язків, особливості розвитку сюжету у драмі-феєрії «Синій птах».
Матеріали уроку:
У гул класі
Дочитати п’єсу, знайти спільне з драмою-феєрією «Лісова пісня»
11
ВІДЕОКОНФЕРЕНЦІЯ ОБ 11:00 в ZOOM
Формування «театру абсурду» як явища театрального авангарду в 1950-1960-х рр., його провідні ознаки. Постмодерністське мистецтво: елітарна й масова культура.
Милорад Павич. «Скляний равлик».
Короткі відомості про митця. Утілення в оповіданні «Скляний равлик» рис постмодернізму. Можливість вибору шляхів читання твору як вияв характерної для постмодерністської літератури гри письменника з текстом і читачем, «відмови від монопольного права автора на істину».
Матеріали уроку:
У гул класі
Прочитати 1 половину роману «Крадійка книг». Знайти текст можна тут
Описание: C:\Users\g500\Downloads\qr-code.png
ВІДЕОКОНФЕРЕНЦІЯ О 10:00 в ZOOM
Короткий огляд сучасної літератури для дітей: Р. Дал, Туве Янсон, П. Маар, Дж. Кетлінг Ролінг та їхні твори.
Матеріали уроку:


На Падлет дошці. Прочитати 1-6 розділи «Чарлі і шоколадна фабрика» Р.Дала
09.04
7
Рюноске  Акутагава - майстер японської новели. Втілення ідеї про моральну справедливість у новелі "Павутинка"
Матеріали уроку:
Гугл клас або за посиланням: https://drive.google.com/open?id=1y4-X9coCDAbsdv_j7L5jbFhHFRlwZ4G6

Створити сенкан (достатній рівень) чи хоку (високий рівень)
10.04
8
Контрольна робота №5 з теми «Бароко і класицизм».  Тести
Матеріали уроку:
Гугл клас або за посиланням, яке я скину старостам класів о 9.00 10 квітня

Опрацювати біографію А.Сент-Екзюпері, почати читати «Маленький принц»
Роальд Дал (1916-1990) - автор "найсмачнішої" сучасної казки "Чарлі і шоколадна фабрика"
Матеріали уроку:


На дошці Падлет
Прочитати 7-12 розділи «Чарлі і шоколадна фабрика» Р.Дала
План роботи із зарубіжної літератури на 30.03-03.04.2020
Не забуваємо про фото виконаних д/з, які потрібно прикріплювати або у Google Classroom, або у Padlet, або надсилати на електронну пошту.

Дата
Клас
Тема
Домашнє завдання
30. 03
8
ВІДЕОКОНФЕРЕНЦІЯ О 10:00 в ZOOM
Історичні умови, філософське та естетичне підґрунтя класицизму. Мольєр. «Міщанин-шляхтич». Історія створення комедії «Міщанин-шляхтич».
                            Матеріали уроку:     
У Гугл класі!!! або за посиланням
Дочитати п’єсу,
Виписати цитати, які підтверджують висміювання Журдена
«Останній листок» - гімн людині, котра здатна на самопожертву заради ближнього. Специфіка розкриття образу Бермана. Образи дівчат (Сью, Джонсі)
Матеріали уроку:
у електронному щоденнику
Прочитати «Вождь червоношкірих» О.Генрі
31.03
7б7в
ВІДЕОКОНФЕРЕНЦІЯ О 10:00 в ZOOM для учнів всіх 7-х класів!!!
 «Останній листок» - гімн людині, котра здатна на самопожертву заради ближнього. Специфіка розкриття образу Бермана. Образи дівчат (Сью, Джонсі)
Матеріали уроку:
7-В у електронному щоденнику
7-Б у гул класі або (для всіх!) за посиланням: https://drive.google.com/open?id=1N13GsYqeXjGlTSW6MRoQkdi1qFv1fYnE
Прочитати «Вождь червоношкірих» О.Генрі
01.04
10
Артюр Рембо. «Голосівки», «Моя циганерія». Художнє новаторство поета. Поєднання рис імпресіонізму й символізму в сонеті «Голосівки». Образ ліричного героя у вірші «Моя циганерія».
Матеріали уроку:
У гул класі
Опрацювати с.207-214, прочитати «Синій птах» Метерлінка.
11
ВІДЕОКОНФЕРЕНЦІЯ ОБ 11:00 в ZOOM
Ґабріель Ґарсіа Маркес. «Стариган із крилами».
Короткі відомості про життя митця. Відображення моральної деградації людства. Символічний зміст образу янгола. РЗМ(у). Чи прилетить янгол знову до людей?
Матеріали уроку:
У гул класі
Читати «Скляний равлик» Павича., виконати письмову роботу
ВІДЕОКОНФЕРЕНЦІЯ О 10:00 в ZOOM
Урок мовленнєвого розвитку. Розповідь-презентація улюбленої  книги.
Матеріали уроку:

повторити матеріали https://drive.google.com/open?id=1vCiPce5-dsnLWASoCOoJO98Y13r5GvUF
Готуватись до контрольної роботи у вигляді онлайн тестування, перечитати с.202-205, 230, 232-234.
02.04
7
Урок позакласного читання №3. О.Генрі. «Вождь червоношкірих»
+для учнів 7-А онлайн-тестування (залік) з теми: «Літературний детектив»
Матеріали уроку:
Гугл клас або за посиланням: https://drive.google.com/open?id=1xh398iwUT1NxhaK6hymlvgRqtTb0EaVp
Посилання на тестування для 7-А класу, буде скинуто у Вайбер групу класу за годину до початку заліку.
Прочитати «Чарівну крамницю» Г.Велса, опрацювати с.241-242, письмово пит.6 на с.243
03.04
8
«Міщанин-шляхтич». Тематика і проблематика твору, його загальнолюдське значення.
Матеріали уроку:
Гугл клас або за посиланням:
Виконати порівняльну характеристику образів Журдена і пані Журден (1 вар), Клеонта і Люсіль (2 вар), Доранта і Дорімени (3 варіант)
Контрольне онлайн-тестування. «Сила творчої уяви. Твори Л.Керролла, М.Цветаєвої, Дж.Родарі»
Матеріали уроку:
Посилання на тестування з’явиться о 9.00!!!
Підготувати коротеньку розповідь-рекламу про цікавий дитячий журнал чи газету, можна розповідь про дитячого зарубіжного  письменника 20 століття. Записати відео на телефон (тривалістю до 2-х хвилин) і прикріпити до Падлет лошки.


Шановні учні! 
   Під час карантину ми продовжуємо з вами навчатися і опановувати нові знання. У нижче наведеному документі ви знайдете теми і матеріали для уроків протягом 13.03-20.03. 
   Алгоритм роботи наступний: 
1. У робочі зошити записуєте число, вид роботи (класна/домашня). 
2. Відкриваєте презентацію до уроку і переписуєте тему, а також ті матеріали, що позначені знаком "nota bene".
3. Опрацьовуєте відео та текстові матеріали, що містяться у папці уроку, а також за потреби виконуєте тест, записуючи його у класну роботу.
4. Обов'язково виконуйте домашні завдання, їх буде перевірено після карантину.
5.Якщо буде потреба (щось не зрозуміли і т.п.), звертайтесь, залишивши повідомлення у коментарях під розкладом роботи.


   Не хворійте! І пам'ятайте, карантин - чудовий час для самовдосконалення! Успіхів!
Дата
Урок
Клас
Тема
Завдання для опрацювання
Домашнє завдання
13.03.
1
8-А
Позакласне читання №3.  Лопе де Вега. «Собака на сіні»
Презентація до уроку:
 https://drive.google.com/open?id=14qcINtCHlqZGkyngV7hIQlIn6YI1u4GW
Опрацювати сторінки 230-233,
Виконати завдання 4 на стр.233 письмово.

4.
8-Б
Позакласне читання №3.  Лопе де Вега. «Собака на сіні»
Опрацювати сторінки 230-233,
Виконати завдання 4 на стр.233 письмово.

7.
5-А
Логіка безглуздості або нісенітниця з сенсом як засіб створення дивовижних ситуацій.
Особливості художньої мови твору. Елементи казки у творі.
Прочитати «Казки по телефону» Джанні Родарі (за посиланням https://drive.google.com/file/d/15QOS5QcEO66ckJSeB8se4Kgs4PVZ0aFF/view?usp=sharing)
16.03.
2.
8-А
Бароко як доба і художній напрям у європейській літературі й мистецтві.
Видатні представники європейського бароко та їхні здобутки (огляд).
Обов’язково виконати тест (міститься в папці)
Опрацювати стр.233-235, питання 5 на стр.235 письмово

5.
7-А
Новела як літературний жанр, її характерні ознаки, різновиди.
О.Генрі – майстер новели. Моральні  цінності в новелі «Дари волхвів». Біблійні мотиви у творі, художні деталі.
Виконати тест (1. Ввести у пошуковому рядку   join.naurok.ua 2. Ввести своє ім’я та прізвище. 3.Ввести код від учителя  896109)

Написати твір на одну з тем: «Кращий подарунок у моєму житті», «Хто більше щасливий: той, хто дарує, або хто приймає подарунок?»
Прочитати новелу «Останній листок»


7.
8-Б
Бароко як доба і художній напрям у європейській літературі й мистецтві.
Видатні представники європейського бароко та їхні здобутки (огляд).
Обов’язково виконати тест (міститься в папці)
Опрацювати стр.233-235, питання 5 на стр.235 письмово
17.03.
1.
7-Б
Новела як літературний жанр, її характерні ознаки, різновиди.
О.Генрі – майстер новели. Моральні  цінності в новелі «Дари волхвів». Біблійні мотиви у творі, художні деталі.

Виконати тест (1. Ввести у пошуковому рядку   join.naurok.ua 2. Ввести своє ім’я та прізвище. 3.Ввести код від учителя  896109)

Написати твір на одну з тем: «Кращий подарунок у моєму житті», «Хто більше щасливий: той, хто дарує, або хто приймає подарунок?»
Прочитати новелу «Останній листок»


3.
7-В
Новела як літературний жанр, її характерні ознаки, різновиди.
О.Генрі – майстер новели. Моральні  цінності в новелі «Дари волхвів». Біблійні мотиви у творі, художні деталі.

Виконати тест (1. Ввести у пошуковому рядку   join.naurok.ua 2. Ввести своє ім’я та прізвище. 3.Ввести код від учителя  896109)

Написати твір на одну з тем: «Кращий подарунок у моєму житті», «Хто більше щасливий: той, хто дарує, або хто приймає подарунок?»
Прочитати новелу «Останній листок»

18.03.
1.
10-А
Поль Верлен. Естетичні погляди поета у вірші «Поетичне мистецтво». Зображення пейзажів природи і душі в «Осінній пісні». Сугестивність, музичність, живописність лірики.
Виконати літературну анкету в зошиті письмово (схема у папці)
Підготувати повідомлення 5 фактів про  життя і  творчий шлях А. Рембо.
Скласти опорну схему «А.Рембо»


4.
11-А
Загальна характеристика провідних тенденцій прози другої половини ХХ ст.
Ернест Міллер Гемінґвей. «Старий і море».
Віхи життя й творчості митця. «Кодекс честі» героїв Е. М. Гемінґвея. Реалістичний, міфологічний і філософський плани повісті «Старий і море».
Виконати тест до 20.03. посилання є в презентації.
Презентація до уроку
-       Прочитати повість «Старий і море»; виписати в зошити цитати, даючи відповіді на запитання:
-       Які головні проблеми піднімає Е.Хемінгуей у повісті-притчі «Старий і море»?
-       Чи переможений старий рибалка?
-       Індивідуальне завдання. Скориставшись Інтернетом, переглянути фільм Джуда Тейлора «Старий і море» (1989 р.) та обрати 1-2 епізоди з кінофільму для перегляду і аналізу на уроці (до 4 хвилин)


6.
5-А
Урок позакласного читання. Джанні Родарі "Казки по телефону"
Прочитати с. 220-223,
Підготувати анкету поетеси М.Цвєтаєвої (зразок у презентації)
19.03.
2.
7-В
«Останній листок». Взаєморозуміння та прагнення зробити добро ближньому як засіб подолання негараздів
Презентація до уроку
Повторити матеріал на стр.228-230, написати лист другові про Бермана.

4.
7-Б
«Останній листок». Взаєморозуміння та прагнення зробити добро ближньому як засіб подолання негараздів
Презентація до уроку
Повторити матеріал на стр.228-230, написати лист другові про Бермана

5.
7-А
«Останній листок». Взаєморозуміння та прагнення зробити добро ближньому як засіб подолання негараздів
Презентація до уроку
Повторити матеріал на стр.228-230, написати лист другові про Бермана
20.03.
1.
8-А
Із лірики європейського бароко.
Джон Донн (1572–1631). «священні сонети» (19-й сонет «щоб мучить мене…»).
Напруга почуттів ліричного героя. Символіка. Поетична мова. 
Опрацювати с.236-242, прочитати «Міщанин-шляхтич» (дію 1-3)

4.
8-Б
Із лірики європейського бароко.
Джон Донн (1572–1631). «священні сонети» (19-й сонет «щоб мучить мене…»).
Напруга почуттів ліричного героя. Символіка. Поетична мова. 
Опрацювати с.236-242, прочитати «Міщанин-шляхтич» (дію 1-3)

7.
5-А
Марина Іванівна Цвєтаєва. «Книги в червоній палітурці». Чарівний світ літератури й мистецтва у вірші М.І. Цвєтаєвої.
Презентація до уроку

Підготувати розповідь-презентацію про улюблену книгу за шаблоном (міститься в папці уроку)






Курси, вебінари, олімпіади. Портал Всеосвіта.

Немає коментарів:

Дописати коментар