План роботи із зарубіжної
літератури на 18.05-22.05.2020
вчитель Субботіна Л.В.
Клас
|
Дата
|
Тема
|
Опрацювати на уроці
|
Домашнє завдання на наступний урок
|
5-А
|
20.05
|
Контрольна робота
за розділом «Сучасна літератури у колі
добрих справ»
|
Перейти за покликанням на Падлет дошці на платформу контрольної роботи і виконати
завдання протягом 45 хвилин. Час обмежено! Кількість спроб – 1.
Початок контрольної -10:20.
|
1.
Розмістити на Падлет дошці свою інструкцію-побажання вчителям, як зробити
навчання цікавим). Форма роботи – творча.
|
22.05
|
ВІДЕОКОНФЕРЕНЦІЯ 13.00
Урок позакласного читання. Образ
незвичайного вчителя у повісті Дж.Стронг
|
1.
Підготувати вікторину чи кросворд
за книгою, яку проходили на уроках зарубіжної літератури протягом року і яка
найбільше сподобалась.
|
||
7-А
|
18.05
|
Образ Меґі – дівчинки, котра
любить читати. Її пригоди й духовне випробування. Поєднання уявного і
реального світів.
|
Опрацювати презентацію
(посилання у електронному щоденнику)
Виконати тест за посиланням в електронному
щоденнику
|
1.
Готуватись до контрольної роботи (Азімов, Функе, Джонс)
|
21.05
|
Контрольна
робота №6. Сучасна література (комбінована
контрольна робота).
|
Перейти за покликанням на платформу контрольної
роботи і виконати завдання протягом 45 хвилин. Час обмежено! Кількість спроб –
1.
Початок контрольної -10:20.
|
||
7-Б,
7-В
|
19.05
|
Контрольна
робота №6. Сучасна література (комбінована
контрольна робота).
|
Перейти за покликанням на платформу контрольної
роботи і виконати завдання протягом 45 хвилин. Час обмежено! Кількість спроб –
1.
Початок контрольної -10:20.
|
|
21.05
|
ВІДЕОКОНФЕРЕНЦІЯ 13.00
Позакласне
читання №4. А.Гальда. «35 кіло надії»
|
7-Б працює у гугл-класі!
Опрацювати презентацію за покликанням у
електронному щоденнику (гугл-класі)
|
Готуватися до контрольної роботи за розділом «Сучасна
література»
|
|
8-А
|
18.05
|
Контрольна
робота №6. Сучасна література (комбінована
контрольна робота
|
Перейти за покликанням на платформу контрольної
роботи і виконати завдання протягом 45 хвилин. Час обмежено! Кількість спроб –
1.
Початок контрольної -09:25
|
1.
Дочитати книгу Б. Космовської «Буба: мертвий
сезон»
|
22.05
|
ВІДЕОКОНФЕРЕНЦІЯ 13.00
Ідея
поваги й любові до людини. Сімейні цінності у творі.«Буба: мертвий сезон».
|
Опрацювати презентацію у гугл-класі, виконати
тест
|
1.
Прочитати «Красуня» І.Буніна https://ilibrary.ru/text/1817/p.1/index.html
2.
Дати письмову відповідь, чому нарис має назву «Красуня»
|
|
10-А
|
20.05
|
Контрольна робота №6.
Сучасна література (комбінована контрольна робота
|
Перейти за покликанням на платформу контрольної
роботи і виконати завдання протягом 45 хвилин. Час обмежено! Кількість спроб –
1.
Початок контрольної -09:25
|
1.
Скласти мастрід для однокласників із двох прочитаних вами книг. Хто
забув, що таке мастрід
https://blog.yakaboo.ua/ru/pidlitky-2020/
|
План роботи із української
мови та літератури на 04.05-08.05.2020
вчитель Субботіна Л.В.
Клас
|
Дата
|
Тема
|
Опрацювати на уроці
|
Домашнє завдання на наступний урок
|
10-А
|
18.05
|
ВІДЕОКОФЕРЕНЦІЯ
11.00
Зв’язка. Вигуки, ознаки та розряди їх. Правопис вигуків
і особливості вживання. Розділові знаки у реченнях з вигуками.
Звуконаслідувальні слова
|
Презентація та відео у гугл-класі. Пройти тест
|
Вправи та тести за посиланнями у гул класі.
|
18.05
|
«Чари ночі» – перлина інтимної лірики української
поезії. Мотив краси кохання
й молодості. Експресивне висловлювання
патріотичних почуттів («О слово рідне! Орле скутий!..»)
|
Презентація та відео у гугл-класі. Пройти тест
|
Готуватись до контрольної роботи (Леся Українка, М.Вороний,
О.Олесь)
|
|
19.05
|
Контрольна робота. Українська
морфологія як розділ мовознавства (тестування).
|
Перейти за посиланням на платформу і виконати
завдання протягом 45 хвилин. Час обмежено! Кількість спроб – 1
Початок – 11:25
|
Скласти казку про частку ( з використанням усіх
груп часток)
|
|
20.05
|
Підсумкова
контрольна робота
|
Перейти за посиланням на платформу і виконати
завдання протягом 45 хвилин. Час обмежено! Кількість спроб – 1
Початок – 09:25
|
Прочитати Ніла Ґеймана. «Чому наше майбутнє залежить від
читання».
|
|
21.05
|
ВІДЕОКОФЕРЕНЦІЯ
11.00
Функції модальних, заперечних часток. Естетична
цінність часток і звуконаслідувань. Стилістичні функції вигуків.
Національні етикетні вигуки.
|
Презентація та відео у гугл-класі. Пройти тест
|
Вправи та тести за посиланнями у гул класі.
|
|
21.05
|
Стилістичні функції службових частин мови. Синонімія
прийменникових конструкцій. Повторення прийменників, сполучників як засіб
увиразнення мовлення.
|
Презентація та відео у гугл-класі. Пройти тест
|
Вправи та тести за посиланнями у гул класі.
|
|
22.05
|
Коротко про життя і творчість, Контрольна робота №
6. Образне слово
поетичного модернізму. Загальнолюдське, національне, особисте
|
Перейти за посиланням на платформу і виконати
завдання протягом 45 хвилин. Час обмежено! Кількість спроб – 1
Початок – 12:30
|
Вправи та тести за посиланнями у гул класі.
|
План роботи із зарубіжної літератури на 12.05-15.05.2020
вчитель Субботіна Л.В.
Клас
|
Дата
|
Тема
|
Опрацювати на уроці
|
Домашнє завдання на наступний урок
|
5-А
|
13.05
|
Оптимістичний образ Суботика, його віра в силу думки
й фантазії. Реальне і фантастичне у творі.
|
Виконати тест (посилання на падлет)
|
1.
Прочитати 1-4 розділи розділ
«Гармідер у школі» (книга на дошці Падлет)
2.
Написати інструкцію-побажання для вчителів, як зробити навчання цікавим
для сучасних дітей
|
15.05
|
ВІДЕОКОНФЕРЕНЦІЯ 13.00
Урок позакласного читання.
Дж.Стронг «Гармидер у школі». Зображення шкільного життя у повісті
|
Виконати тест (посилання на падлет)
|
1.
Прочитати 5-7 розділи розділи
«Гармідер у школі» (книга на дошці Падлет)
2.
Готуватися до
контрольної роботи.
|
|
7-А
|
14.05
|
Корнелія Функе (нар. 1958). Тема «оживлення» книжки у
творі «Чорнильне серце».
ТЛ. Поглиблення поняття про роман, уявлень про категорію «художність» в оцінці творів
масового мистецтва.
|
Опрацювати презентацію
(посилання у електронному щоденнику)
Виконати тест за посиланням в електронному
щоденнику
|
1.
Прочитати з 31 по 59 розділи «Чорнильне серце» (скорочено) https://dovidka.biz.ua/chornylne-sertse-skorocheno-po-rozdilakh/
2.
Заповнити ФБ
профіль Мегі
|
7-Б,
7-В
|
12.05
|
ВІДЕОКОНФЕРЕНЦІЯ 13.00
Корнелія Функе. Тема «оживлення» книжки у
творі «Чорнильне серце».
ТЛ. Поглиблення поняття про роман,
уявлень про категорію «художність» в
оцінці творів масового мистецтва.
|
7-Б працює у гугл-класі!
Опрацювати презентацію
(посилання у електронному щоденнику, гугл класі)
Виконати тест за посиланням в електронному
щоденнику (гугл-класі)
|
1.
Прочитати з 31 по 59 розділи «Чорнильне серце» (скорочено) https://dovidka.biz.ua/chornylne-sertse-skorocheno-po-rozdilakh/
2.
Заповнити ФБ
профіль Мегі
|
14.05
|
Образ
Меґі – дівчинки, котра любить читати. Її пригоди й духовне випробування.
Поєднання уявного і реального світів.
|
7-Б працює у гугл-класі!
Опрацювати презентацію за покликанням у
електронному щоденнику (гугл-класі)
|
Готуватися до контрольної роботи за розділом «Сучасна
література»
|
|
8-А
8-Б
|
15.05
|
ВІДЕОКОНФЕРЕНЦІЯ 13.00
Барбара
Космовська (нар. 1958). «Буба: мертвий сезон». Художній світ
Б. Космовської. Батьки – діти, діди – онуки.
|
Опрацювати презентацію у гугл-класі, виконати
тест
|
1.
Прочитати 9-19 розділи Б.Космовська «Буба: мертвий
сезон»
https://www.litmir.me/br/?b=279293&p=9#section_10
2.
Оформити опорну схему «Заняття і захоплення героїв роману».
|
18.05
|
Ідея
поваги й любові до людини. Сімейні цінності у творі.«Буба: мертвий сезон».
|
Опрацювати презентацію у гугл-класі, виконати
тест
|
1.
Дочитати книгу Б. Космовської «Буба: мертвий
сезон»
2.
Готуватися до контрольної роботи
|
|
10-А
|
13.05
|
ВІДЕОКОФЕРЕНЦІЯ 11.00
Йоанна
Яґелло. «Кава з кардамоном»: синтез підліткової повісті (стосунки в родині, перше кохання) та детективу (розгадування сімейної таємниці)
Проблема батьків і дітей. Образ головної героїні. Мова твору.
|
Опрацювати презентацію у гугл-класі, виконати
тест
|
1.
Прочитати статтю Н.Геймана «Чому наше майбутнє залежить від читання».
2.
Готуватися до
контрольної роботи.
|
11-А
|
13.05
|
Підсумкова контрольна робота
|
Перейти за посиланням на платформу і виконати
завдання протягом 45 хвилин. Час обмежено! Кількість спроб - 1
|
План роботи із української
мови та літератури на 04.05-08.05.2020
вчитель Субботіна Л.В.
Клас
|
Дата
|
Тема
|
Опрацювати на уроці
|
Домашнє завдання на наступний урок
|
10-А
|
12.05
|
ВІДЕОКОФЕРЕНЦІЯ
11.00
Прийменник, його особливості. Групи за походженням та
морфологічним складом. Правопис прийменників.
Особливості вживання деяких прийменників. Синонімія
прийменників. Перехід повнозначних слів у прийменники.
|
Презентація та відео у гугл-класі. Пройти тест
|
Вправи та тести за посиланнями у гул класі.
|
14.05
|
ВІДЕОКОФЕРЕНЦІЯ
11.00
Сполучники сурядності та підрядності. Морфологічні типи
сполучників. Правопис
сполучників. Особливості вживання деяких сполучників. Перехід повнозначних
слів у сполучники.
|
Презентація та відео у гугл-класі. Пройти тест
|
Вправи та тести за посиланнями у гул класі.
|
|
14.05
|
Частка, функції часток, групи за значенням. Правопис
заперечних часток.
|
Презентація та відео у гугл-класі. Пройти тест
|
Вправи та тести за посиланнями у гул класі.
|
|
15.05
|
ВІДЕОКОФЕРЕНЦІЯ 11.00
Коротко про життя і творчість, світоглядні переконання
Олександра Олеся. Неоромантичні, символістські
тенденції у творчості («З журбою радість обнялась...»)
|
Презентація та відео у гугл-класі. Пройти тест
|
Вправи та тести за посиланнями у гул класі.
|
План роботи із зарубіжної літератури на 27.04-30.04.2020
вчитель Субботіна Л.В.
Клас
|
Дата
|
Тема
|
Опрацювати на уроці
|
Домашнє завдання на наступний урок
|
5-А
|
29.04
|
ВІДЕОКОНФЕРЕНЦІЯ 13.00
Туве Маріка Янссон «Комета
прилітає».
Чарівний світ Мумідолу
|
Презентацію за покликанням https://ru.padlet.com/Perinola/7a3syafn649w
Виконати тест (посилання на падлет)
|
Прочитати повністю уривок казки з
підручника,
Письмово виконати завдання 2,5,6 на стр.250
|
7-А
|
27.04
|
Образ Джорджа Плейтена. Проблема духовної
реалізації людини. Утвердження сили людського інтелекту, самостійності
мислення, творчої уяви, моральних цінностей
|
Опрацювати презентацію
(посилання у електронному щоденнику)
Виконати тест за посиланням в електронному
щоденнику
|
Записати 5 цікавих фактів про Діану Вінн
Джонс, переглянути мультфільм «Мандрівний замок Хаула»
|
7-А
7-Б,
7-В
|
28.04
|
ВІДЕОКОНФЕРЕНЦІЯ 13.00
Розуміння сутності культури й освіти, призначення людини в сучасному
світі.
|
7-Б працює у
гугл-класі!
Опрацювати презентацію
(посилання у електронному щоденнику, гул
класі)
Виконати тест за посиланням в електронному
щоденнику (гугл-класі)
|
Записати 5 цікавих фактів про Діану Вінн
Джонс, переглянути мультфільм «Мандрівний замок Хаула»
|
30.04
|
Діана Вінн
Джонс ( 1934-2011). «Мандрівний замок Хаула». Поєднання елементів
казки та детективу у творі.
ТЛ. Поглиблення понять
про фентезі.
|
7-Б працює у
гугл-класі!
Опрацювати презентацію за покликанням у
електронному щоденнику (гугл-класі)
|
Прочитати с.258-265, пройти бліц-тест за
твором https://sway.office.com/J0dzNvgBqCyNFktO?ref=Link
|
|
8-А
8-Б
|
27.04
|
ВІДЕОКОНФЕРЕНЦІЯ
09.30
Контрольний твір №6 за казкою-притчею «Маленький принц»
|
Написати твір на задану тему, здати у гул
класі до 18.00.
|
Прочитати
1 та 2 інтернет-сторінки https://www.ukrlib.com.ua/world/printit.php?tid=1738
«Чайка Джонатан Лівінгстон»
|
10-А
|
29.04
|
Паоло Коельйо. Значення творчості письменника для сучасності. Мотиви й образи світової
культури у творі. Ознаки роману-притчі.
|
Опрацювати презентацію у гугл-класі, виконати
тест
|
Прочитати другу половину твору «Алхімік» https://www.ukrlib.com.ua/world/printit.php?tid=8013&page=9
|
11-А
|
29.04
|
ВІДЕОКОФЕРЕНЦІЯ
11.00
РЗМ(п). Образи
«маленьких людей», які опинилися в умовах фашистської системи. Ідеї
людяності, добра, порятунку життя й культури. Книга як символ збереження
духовності в жорстокому світу. Форми оповіді.
|
Опрацювати презентацію у гугл-класі, виконати
тест
|
Опрацювати
статтю https://history.vn.ua/pidruchniki/kadobyanska-world-literature-11-class-2019-standard-level/114.php
Дати
письмово відповіді на питання 7,8 цієї статті
Почати
читати «Провина зірок»/»Винні зірки» Дж.М.Гріна http://loveread.ec/view_global.php?id=26302
|
План роботи із української мови та літератури на 27.04-30.04.2020
вчитель Субботіна Л.В.
Клас
|
Дата
|
Тема
|
Опрацювати на уроці
|
Домашнє завдання на наступний урок
|
10-А
|
27.04
|
Симбіоз
високої духовнсті і буденного прагматизму в образі Лукаша. Почуття кохання Мавки й Лукаша як розквіт творчих сил людини
Природа і
людина у творі. Конфлікт між буденним життям і високими пориваннями
особистості, дійсністю і мрією.
|
Презентація та відео у гугл-класі. Пройти
тест
|
Вправи та тести за посиланнями у гул класі.
|
27.04
|
Творення і правопис дієприкметників. Відмінювання і вживання
дієприкметників. Дієприкметниковий зворот. Перехід
дієприкметників у прикметники. Безособові форми на -но, -то.
|
Презентація та відео у гугл-класі. Пройти
тест
|
Вправи
та тести за посиланнями у гул класі.
|
|
28.04
|
Урок мовленнєвого розвитку. Усний текст-роздум або комбінований текст, що відповідає досвіду,
інтересам, психологічним особливостям, для досягнення життєвих цілей.
|
Презентація
та відео у гугл-класі. Пройти тест
|
Вправи
та тести за посиланнями у гул класі.
|
|
30.04
|
Дієприслівник.
Дієприслівники доконаного і недоконаного виду.
|
Презентація
та відео у гугл-класі. Пройти тест
|
Вправи
та тести за посиланнями у гул класі.
|
|
30.04
|
Дієприслівниковий зворот. Творення і вживання дієприслівників.
|
Презентація та відео у гугл-класі. Пройти
тест
|
Вправи
та тести за посиланнями у гул класі.
|
вчитель
Субботіна Л.В.
Клас
|
Дата
|
Тема
|
Опрацювати на уроці
|
Домашнє завдання на наступний урок
|
5-А
|
22.
04 |
Цікаві
пригоди хлопчика Чарлі та його друзів на казковій шоколадній фабриці містера
Вонкі. Сенс зображення цих пригод Переказ
уривків казки.
|
Переказати
батькам улюблений уривок з твору «Чарлі і шоколадна фабрика»
|
Переглянути фільм
«Чарлі і шоколадна фабрика»
|
24.
04 |
ВІДЕОКОФЕРЕНЦІЯ 13.00
Доброта і щирість - секрет перемоги Чарлі Беккета. ТЛ.
Персонаж і герой літературного твору. ЛК. Порівняння
твору з кіноверсіями
|
Знайти
відмінності між фільмом і книгою.
|
Записати 3 факти
про Туве Янсон,
Прочитати
с.246-248 підручника
|
|
7-А
|
23.
04. |
Айзек
Азімов (1920-1992). «Фах». Розповідь
про майбутнє людини й людства. ТЛ.
Поглиблення понять про повість.
|
Виконати тест за
посиланням в електронному щоденнику
|
Виконати анкету
літературного героя Джорджа Плейтена https://drive.google.com/open?id=1mBNQOQrSira5s5LaQpyeUx3s7-gxs0S3
|
7-Б, 7-В
|
21.
04 |
ВІДЕОКОНФЕРЕНЦІЯ 13.00
Айзек Азімов
(1920-1992). «Фах». Розповідь
про майбутнє людини й людства. ТЛ.
Поглиблення понять про повість.
|
7-Б
працює у гугл-класі!
Виконати тест за посиланням
в електронному щоденнику (гугл-класі)
|
Виконати анкету
літературного героя Джорджа Плейтена.
|
23.
04 |
Образ Джорджа Плейтена. Проблема духовної реалізації людини.
Утвердження сили людського інтелекту, самостійності мислення, творчої уяви,
моральних цінностей
|
7-Б
працює у гугл-класі!
Опрацювати QR-карти
за покликанням у електронному щоденнику (гугл-класі)
|
Написати у
вигляді коротких тез свої міркування з теми: «Якою має бути освіта
майбутнього? Чи близькі ми до неї?»
|
|
8-А
8-Б
|
24.
04 |
ВІДЕОКОНФЕРЕНЦІЯ
14.00
Філософський
зміст твору «Маленький принц».
|
Опрацювати
презентацію у гугл-класі. Переглянути відео
https://www.youtube.com/watch?v=llbVa2rOAw8,
виконати вказані в ньому завдання.
|
Виконати
ФБ-профіль Маленького принца https://drive.google.com/open?id=19oeRjn3msqNX80byLeR8EupYkj1Wcj66
|
10-А
|
22.
04. |
Контрольна робота за темами «Перехід до
модернізму. Взаємодія символізму й імпресіонізму в ліриці» і «Драматургія
кінця xix – початку XX ст.».
Тестові завдання.
|
Перейти з 8.30 до
19.00 за посиланням, яке з’являться у гугл-класі. Виконати контрольну роботу.
|
Прочитати
електронні сторінки 1-9 https://www.ukrlib.com.ua/world/printit.php?tid=8013&page=9
(перша половина «Алхімік» Паоло Коельйо
|
11-А
|
22.
04 |
ВІДЕОКОФЕРЕНЦІЯ
11.00
Маркус Френк Зузак.
Короткі відомості про митця. «Крадійка книжок» - роман про Другу світову
війну. Історія життя дівчинки
Лізель Мемінґер. Викриття згубного впливу нацизму у творі.
|
Опрацювати презентацію у гугл-класі,
переглянути експрес-урок https://www.youtube.com/watch?time_continue=69&v=Pc3qGSMlRi8&feature=emb_logo
|
Дочитати роман 6-10 частини, виконати
ФБ-рофіль Лізель Мемінгер.
|
Дата
|
Клас
|
Тема
|
Домашнє завдання
|
06. 04
|
8
|
ВІДЕОКОНФЕРЕНЦІЯ
О 10:00 в ZOOM
Основні
образи комедії: пан Журден, пані Журден, граф Дорант, графиня Дорімена,
Клеонт та ін. Розвиток мовлення (письмово) №4
Засоби
комічного: гумор, іронія, сатира, сарказм.
Матеріали уроку:
У Гугл класі!!! або
за посиланням
|
Готуватися
до контрольної роботи з тем «Бароко» і «Класицизм» (перечитати сторінки підручника,
знати зміст творів)
|
7а
|
Герберт Джордж Уеллс (1866-1946) – видатний англійський фантаст. Точка зору
дорослого і дитини в новелі «Чарівна крамниця». «Дива» та їхнє сприйняття
персонажами.
Матеріали
уроку:
у
електронному щоденнику
або
за посиланням: https://drive.google.com/open?id=1_yKWABnhGZdSo8-bj_BL9YEZZjqKF_zB
|
Виписати
елементи фантастики з новели «Чарівна крамниця»
|
|
07.04
|
7б7в
|
ВІДЕОКОНФЕРЕНЦІЯ
О 10:00 в ZOOM для
учнів всіх 7-х класів!!!
Герберт Джордж Уеллс (1866-1946) – видатний англійський фантаст. Точка зору
дорослого і дитини в новелі «Чарівна крамниця». «Дива» та їхнє сприйняття
персонажами.
Матеріали
уроку:
7-В
у електронному щоденнику
7-Б
у гул класі або (для всіх!) за посиланням: https://drive.google.com/open?id=1_yKWABnhGZdSo8-bj_BL9YEZZjqKF_zB
|
Виписати
елементи фантастики з новели «Чарівна крамниця»
|
08.04
|
10
|
Зміни
в драматургії на межі XIX–XX ст.
Моріс Метерлінк як теоретик і практик «нової драми». Концепція символістського театру. Ідея одухотворення життя й відновлення втрачених зв’язків, особливості
розвитку сюжету у драмі-феєрії «Синій птах».
Матеріали
уроку:
У
гул класі
|
Дочитати
п’єсу, знайти спільне з драмою-феєрією «Лісова пісня»
|
11
|
ВІДЕОКОНФЕРЕНЦІЯ
ОБ 11:00 в ZOOM
Формування «театру абсурду» як явища театрального авангарду
в 1950-1960-х рр., його провідні ознаки.
Постмодерністське мистецтво: елітарна й масова культура.
Милорад
Павич. «Скляний равлик».
Короткі
відомості про митця. Утілення в оповіданні «Скляний равлик» рис
постмодернізму. Можливість вибору шляхів читання твору як вияв характерної
для постмодерністської літератури гри письменника з текстом і читачем,
«відмови від монопольного права автора на істину».
Матеріали
уроку:
У
гул класі
|
Прочитати
1 половину роману «Крадійка книг». Знайти текст можна тут
![]() |
|
5а
|
ВІДЕОКОНФЕРЕНЦІЯ
О 10:00 в ZOOM
Короткий огляд сучасної літератури для
дітей: Р. Дал, Туве Янсон, П. Маар, Дж. Кетлінг Ролінг та їхні твори.
Матеріали
уроку:
|
На
Падлет дошці. Прочитати 1-6 розділи «Чарлі і шоколадна фабрика» Р.Дала
|
|
09.04
|
7
|
Рюноске Акутагава -
майстер японської новели. Втілення ідеї про моральну справедливість у новелі
"Павутинка"
Матеріали уроку:
Гугл
клас або за посиланням: https://drive.google.com/open?id=1y4-X9coCDAbsdv_j7L5jbFhHFRlwZ4G6 |
Створити сенкан (достатній
рівень) чи хоку (високий рівень)
|
10.04
|
8
|
Контрольна
робота №5 з теми «Бароко і
класицизм». Тести
Матеріали
уроку:
Гугл
клас або за посиланням, яке я скину старостам класів о 9.00 10 квітня
|
Опрацювати біографію
А.Сент-Екзюпері, почати читати «Маленький принц»
|
5а
|
Роальд Дал (1916-1990) -
автор "найсмачнішої" сучасної казки "Чарлі і шоколадна фабрика"
Матеріали
уроку:
|
На
дошці Падлет
Прочитати
7-12 розділи «Чарлі і шоколадна фабрика» Р.Дала
|
Не забуваємо про фото виконаних д/з, які потрібно прикріплювати або у Google Classroom, або у Padlet, або надсилати на електронну пошту.
Шановні
учні!
Дата
|
Клас
|
Тема
|
Домашнє завдання
|
30. 03
|
8
|
ВІДЕОКОНФЕРЕНЦІЯ
О 10:00 в ZOOM
Історичні умови, філософське та естетичне підґрунтя
класицизму. Мольєр. «Міщанин-шляхтич». Історія створення комедії «Міщанин-шляхтич».
Матеріали
уроку:
У Гугл класі!!! або
за посиланням
|
Дочитати п’єсу,
Виписати цитати, які підтверджують висміювання Журдена
|
7а
|
«Останній листок» - гімн людині, котра здатна на самопожертву
заради ближнього. Специфіка розкриття образу Бермана. Образи дівчат (Сью,
Джонсі)
Матеріали
уроку:
у електронному щоденнику
|
Прочитати «Вождь червоношкірих» О.Генрі
|
|
31.03
|
7б7в
|
ВІДЕОКОНФЕРЕНЦІЯ
О 10:00 в ZOOM для учнів всіх 7-х класів!!!
«Останній листок» -
гімн людині, котра здатна на самопожертву заради ближнього. Специфіка
розкриття образу Бермана. Образи дівчат (Сью, Джонсі)
Матеріали
уроку:
7-В
у електронному щоденнику
7-Б
у гул класі або (для всіх!) за посиланням: https://drive.google.com/open?id=1N13GsYqeXjGlTSW6MRoQkdi1qFv1fYnE
|
Прочитати «Вождь червоношкірих» О.Генрі
|
01.04
|
10
|
Артюр Рембо. «Голосівки», «Моя циганерія». Художнє
новаторство поета. Поєднання рис імпресіонізму й символізму в сонеті «Голосівки». Образ ліричного героя у
вірші «Моя циганерія».
Матеріали
уроку:
У гул класі
|
Опрацювати с.207-214, прочитати «Синій птах» Метерлінка.
|
11
|
ВІДЕОКОНФЕРЕНЦІЯ
ОБ 11:00 в ZOOM
Ґабріель Ґарсіа Маркес. «Стариган із крилами».
Короткі відомості про життя митця. Відображення моральної
деградації людства. Символічний зміст образу янгола. РЗМ(у). Чи прилетить
янгол знову до людей?
Матеріали
уроку:
У гул класі
та за посиланням: https://drive.google.com/open?id=1CXOpSlPXVxybEi9bolwOLhT8PhXkOMia
|
Читати «Скляний равлик» Павича., виконати письмову роботу
|
|
5а
|
ВІДЕОКОНФЕРЕНЦІЯ
О 10:00 в ZOOM
Урок мовленнєвого розвитку. Розповідь-презентація
улюбленої книги.
Матеріали
уроку:
повторити матеріали https://drive.google.com/open?id=1vCiPce5-dsnLWASoCOoJO98Y13r5GvUF
|
Готуватись до контрольної роботи у вигляді онлайн тестування,
перечитати с.202-205, 230, 232-234.
|
|
02.04
|
7
|
Урок позакласного читання №3. О.Генрі. «Вождь червоношкірих»
+для учнів 7-А онлайн-тестування (залік) з теми: «Літературний детектив»
Матеріали
уроку:
Гугл клас або за посиланням: https://drive.google.com/open?id=1xh398iwUT1NxhaK6hymlvgRqtTb0EaVp
Посилання
на тестування для 7-А класу, буде скинуто у Вайбер групу класу за годину до
початку заліку.
|
Прочитати «Чарівну крамницю» Г.Велса, опрацювати с.241-242,
письмово пит.6 на с.243
|
03.04
|
8
|
«Міщанин-шляхтич». Тематика і проблематика твору, його
загальнолюдське значення.
Матеріали
уроку:
Гугл клас або за посиланням:
|
Виконати порівняльну характеристику образів Журдена і пані Журден (1
вар), Клеонта і Люсіль (2 вар), Доранта і Дорімени (3 варіант)
|
5а
|
Контрольне онлайн-тестування. «Сила
творчої уяви. Твори Л.Керролла, М.Цветаєвої, Дж.Родарі»
Матеріали
уроку:
Посилання на тестування з’явиться о 9.00!!!
|
Підготувати коротеньку розповідь-рекламу про цікавий дитячий
журнал чи газету, можна розповідь про дитячого зарубіжного письменника 20 століття. Записати відео на телефон
(тривалістю до 2-х хвилин) і прикріпити до Падлет лошки.
|
Під час карантину ми продовжуємо з вами навчатися і опановувати нові
знання. У нижче наведеному документі ви знайдете теми і матеріали для уроків
протягом 13.03-20.03.
Алгоритм роботи наступний:
1.
У робочі зошити записуєте число, вид роботи (класна/домашня).
2.
Відкриваєте презентацію до уроку і переписуєте тему, а також ті матеріали, що
позначені знаком "nota bene".
3.
Опрацьовуєте відео та текстові матеріали, що містяться у папці уроку, а також
за потреби виконуєте тест, записуючи його у класну роботу.
4.
Обов'язково виконуйте домашні завдання, їх буде перевірено після карантину.
5.Якщо
буде потреба (щось не зрозуміли і т.п.), звертайтесь, залишивши повідомлення у
коментарях під розкладом роботи.
Не хворійте! І пам'ятайте, карантин - чудовий час для самовдосконалення!
Успіхів!
Дата
|
Урок
|
Клас
|
Тема
|
Завдання для
опрацювання
|
Домашнє
завдання
|
13.03.
|
1
|
8-А
|
Позакласне читання №3. Лопе де Вега. «Собака на сіні»
|
Опрацювати
сторінки 230-233,
Виконати завдання 4 на стр.233 письмово.
|
|
4.
|
8-Б
|
Позакласне читання №3. Лопе де Вега. «Собака на сіні»
|
Презентація до уроку https://drive.google.com/open?id=14qcINtCHlqZGkyngV7hIQlIn6YI1u4GW
|
Опрацювати
сторінки 230-233,
Виконати
завдання 4 на стр.233 письмово.
|
|
7.
|
5-А
|
Логіка безглуздості або
нісенітниця з сенсом як засіб створення дивовижних ситуацій.
Особливості художньої мови твору.
Елементи казки у творі.
|
Презентація до уроку https://drive.google.com/open?id=14MuscfnFvkA-3Jp7uHSZIwRCwnAxuJgE
|
Прочитати «Казки по
телефону» Джанні Родарі (за посиланням https://drive.google.com/file/d/15QOS5QcEO66ckJSeB8se4Kgs4PVZ0aFF/view?usp=sharing)
|
|
16.03.
|
2.
|
8-А
|
Бароко
як доба і художній напрям у європейській літературі й мистецтві.
Видатні представники європейського
бароко та їхні здобутки (огляд).
|
Презентація до уроку https://drive.google.com/open?id=1iGJoPlskiM-mZ0U63BC3MbnNVJlWRhNM
Обов’язково
виконати тест (міститься в папці)
|
Опрацювати стр.233-235, питання 5 на стр.235 письмово
|
5.
|
7-А
|
Новела як літературний жанр, її
характерні ознаки, різновиди.
О.Генрі
– майстер новели. Моральні цінності в новелі «Дари волхвів». Біблійні мотиви у творі, художні
деталі.
|
Виконати тест (1. Ввести у пошуковому
рядку join.naurok.ua
2. Ввести своє ім’я та прізвище. 3.Ввести код від учителя 896109)
Презентація до уроку https://drive.google.com/open?id=1YDEWPFORILsu5PGm8-Jqmbhzh7sd3icU
|
Написати твір на одну з
тем: «Кращий подарунок у моєму житті», «Хто більше щасливий: той, хто дарує,
або хто приймає подарунок?»
Прочитати новелу
«Останній листок»
|
|
7.
|
8-Б
|
Бароко
як доба і художній напрям у європейській літературі й мистецтві.
Видатні представники європейського
бароко та їхні здобутки (огляд).
|
Презентація
до уроку https://drive.google.com/open?id=1iGJoPlskiM-mZ0U63BC3MbnNVJlWRhNM
Обов’язково
виконати тест (міститься в папці)
|
Опрацювати стр.233-235, питання 5 на стр.235 письмово
|
|
17.03.
|
1.
|
7-Б
|
Новела
як літературний жанр, її характерні ознаки, різновиди.
О.Генрі – майстер новели. Моральні
цінності в новелі «Дари волхвів».
Біблійні мотиви у творі, художні деталі.
|
Виконати тест (1. Ввести у пошуковому
рядку join.naurok.ua
2. Ввести своє ім’я та прізвище. 3.Ввести код від учителя 896109)
Презентація до уроку https://drive.google.com/open?id=1YDEWPFORILsu5PGm8-Jqmbhzh7sd3icU
|
Написати твір на одну з
тем: «Кращий подарунок у моєму житті», «Хто більше щасливий: той, хто дарує,
або хто приймає подарунок?»
Прочитати новелу
«Останній листок»
|
3.
|
7-В
|
Новела
як літературний жанр, її характерні ознаки, різновиди.
О.Генрі – майстер новели. Моральні
цінності в новелі «Дари волхвів».
Біблійні мотиви у творі, художні деталі.
|
Виконати тест (1. Ввести у пошуковому
рядку join.naurok.ua
2. Ввести своє ім’я та прізвище. 3.Ввести код від учителя 896109)
Презентація до уроку https://drive.google.com/open?id=1YDEWPFORILsu5PGm8-Jqmbhzh7sd3icU
|
Написати твір на одну з
тем: «Кращий подарунок у моєму житті», «Хто більше щасливий: той, хто дарує,
або хто приймає подарунок?»
Прочитати новелу
«Останній листок»
|
|
18.03.
|
1.
|
10-А
|
Поль Верлен. Естетичні
погляди поета у вірші «Поетичне
мистецтво». Зображення пейзажів природи і душі в «Осінній пісні». Сугестивність, музичність, живописність лірики.
|
Виконати літературну анкету в зошиті
письмово (схема у папці)
Презентація до уроку https://drive.google.com/open?id=1qdZlDL0BETWUD4ES0orWFKxSm_6IXEUF
|
Підготувати повідомлення 5 фактів про життя і
творчий шлях А. Рембо.
Скласти опорну схему «А.Рембо»
|
4.
|
11-А
|
Загальна
характеристика провідних тенденцій прози другої половини ХХ ст.
Ернест Міллер Гемінґвей. «Старий
і море».
Віхи
життя й творчості митця. «Кодекс честі» героїв Е. М. Гемінґвея.
Реалістичний, міфологічний і філософський плани повісті «Старий і море».
|
Виконати тест до 20.03. посилання є в
презентації.
Презентація до уроку
|
- Прочитати повість «Старий і море»; виписати в
зошити цитати, даючи відповіді на запитання:
- Які головні проблеми піднімає Е.Хемінгуей у
повісті-притчі «Старий і море»?
- Чи переможений старий рибалка?
- Індивідуальне завдання. Скориставшись Інтернетом, переглянути фільм
Джуда Тейлора «Старий і море» (1989 р.) та обрати 1-2 епізоди з кінофільму
для перегляду і аналізу на уроці (до 4 хвилин)
|
|
6.
|
5-А
|
Урок
позакласного читання. Джанні Родарі "Казки по телефону"
|
Презентація до уроку https://drive.google.com/open?id=1vCiPce5-dsnLWASoCOoJO98Y13r5GvUF
|
Прочитати с. 220-223,
Підготувати анкету поетеси М.Цвєтаєвої (зразок у презентації)
|
|
19.03.
|
2.
|
7-В
|
«Останній листок». Взаєморозуміння та
прагнення зробити добро ближньому як засіб подолання негараздів
|
Презентація до уроку
|
Повторити
матеріал на стр.228-230, написати лист другові про Бермана.
|
4.
|
7-Б
|
«Останній листок». Взаєморозуміння та
прагнення зробити добро ближньому як засіб подолання негараздів
|
Презентація до уроку
|
Повторити матеріал на стр.228-230, написати лист
другові про Бермана
|
|
5.
|
7-А
|
«Останній листок». Взаєморозуміння та
прагнення зробити добро ближньому як засіб подолання негараздів
|
Презентація до уроку
|
Повторити матеріал на стр.228-230, написати лист
другові про Бермана
|
|
20.03.
|
1.
|
8-А
|
Із
лірики європейського бароко.
Джон
Донн (1572–1631). «священні сонети» (19-й сонет «щоб мучить мене…»).
Напруга почуттів ліричного героя.
Символіка. Поетична мова.
|
Презентація до уроку https://drive.google.com/open?id=11v7THTOa3yf4jkDcCxdXs0qtMq3gxLcZ
|
Опрацювати
с.236-242, прочитати «Міщанин-шляхтич» (дію 1-3)
|
4.
|
8-Б
|
Із
лірики європейського бароко.
Джон
Донн (1572–1631). «священні сонети» (19-й сонет «щоб мучить мене…»).
Напруга почуттів ліричного героя.
Символіка. Поетична мова.
|
Презентація до уроку https://drive.google.com/open?id=11v7THTOa3yf4jkDcCxdXs0qtMq3gxLcZ
|
Опрацювати
с.236-242, прочитати «Міщанин-шляхтич» (дію 1-3)
|
|
7.
|
5-А
|
Марина Іванівна Цвєтаєва. «Книги в червоній
палітурці». Чарівний світ
літератури й мистецтва у вірші М.І. Цвєтаєвої.
|
Презентація до уроку
|
Підготувати розповідь-презентацію
про улюблену книгу за шаблоном (міститься в папці уроку)
|

Інтерактивні вправи із зарубіжної літератури
Проект "Коло родинного читання" для учнів 5-6 класів!
Література на літо
Календар учителя на 2016-2017 навч.рік
Пам'ятка "Сенкан".
Як створити "Анкету письменника".
Як пишеться "Паспорт твору".
Схема "Життєвий і творчий шлях письменника. Кластер".
Немає коментарів:
Дописати коментар